Ինչպես խնայել եւ բազմապատկել ֆինանսները, պատշաճ կերպով ներդնել գումար
Խմբագրի ընտրությունը
Հետաքրքիր հոդվածներ
Նոր
Վերջին փոփոխված
2025-06-01 06:06
Արտարժույթի և ապրանքների շուկայում առևտուրը միշտ համարվել է մասնագետների մեծ մասը: Այնուամենայնիվ, ինտերնետի զարգացման հետ միլիոնավոր մարդկանց հասանելի դարձավ այս բիզնեսում իրենց ուժերը փորձելու հնարավորությունը: Հրահանգներ Քայլ 1 Նրանց համար, ովքեր ցանկանում են փորձել խաղալ տոկոսադրույքների տարբերության վրա, Forex- ի միջազգային շուկան (FOREX) ամենահարմարն է:
2025-06-01 06:06
Կազմակերպության դրամարկղ դրամական միջոցների վերադարձման դեպքերից մեկը հաշվետու անձի կողմից չօգտագործված միջոցների անդորրագրի գրանցումն է: Ինչպես ցանկացած այլ կանխիկ գործարք, այն պահանջում է որոշակի փաստաթղթերի պատրաստում: Հրահանգներ Քայլ 1 Խնդրեք աշխատակցին, ով այս իրավիճակում հաշվետու մարդ է, նախնական հաշվետվություն կազմի:
2025-06-01 06:06
Բոլշեւիկները, իշխանության գալով, գրեթե անմիջապես հրամանագիր են արձակել արտարժույթի գործարքների պետական մենաշնորհ մտցնելու մասին: Սա նշանակում էր, որ ԽՍՀՄ-ում արտարժույթների փոխարժեքները սահմանում էր միայն Պետական բանկը: Երկրի ներսում արտարժույթի գործարքները նվազագույնի էին հասցվել, իսկ դոլարի պաշտոնական փոխարժեքը խիստ վերահսկվում էր պետության կողմից:
2025-06-01 06:06
Շատ սկսնակ վաճառականներ, առաջին անգամ տեսնելով գների գծապատկերի շարժումները և շահույթի շողերը իրենց աչքի առաջ, վարակվում են այստեղ և հիմա փող աշխատելու գաղափարի հետ: Նրանք հավատում են, որ եթե նրանք կատարում են մեծ թվով կարճաժամկետ գործարքներ, այսինքն
2025-06-01 06:06
Kvs- ը բնութագրում է փականի հոսքի հզորությունը: Արժեքը ցույց է տալիս ջրի հոսքը, երբ փականը լիովին բաց է: Արժեքը ստացվում է m3 / H հավասարումից, որտեղ H- ը ժամանակային ընդմիջում է (ժամ): Բանաձեւը վավեր է, եթե փականը գործում է նորմալ պայմաններում, և ճնշման անկումը չի գերազանցում 1 բարը:
Հայտնի է ամսվա
Համաշխարհային տնտեսությունում գոյություն ունի եկամտի հարկ գանձելու մի քանի եղանակ: Մեր երկրում գործատուների մեծ մասը 13% է պահում աշխատանքային պայմանագրով աշխատող աշխատողների աշխատավարձի վարձատրությունից, քաղաքացիական իրավունքի պայմանագրով: Բայց որոշ ձեռնարկություններ եկամուտ ստանալուց հետո պահում են պահումը, երբ աշխատողն ինքնուրույն ներկայանում է տեսչություն և վճարում հարկ:
Ներկայումս Ուկրաինայում հարկեր վճարելը ունի իր առանձնահատկությունները: Օրինակ ՝ տեղի է ունեցել հարկային հայտարարագիր ներկայացնելու ժամկետի, կարգի և ձևի փոփոխություն: Այժմ այն պետք է ներկայացվի մինչև հաշվետու տարվան հաջորդող տարվա մայիսի 1-ը:
Պարզեցված հարկման համակարգը կիրառող հարկատուները հարկային ժամանակահատվածի ավարտին, Ռուսաստանի Դաշնության հարկային օրենսգրքի 346.23-րդ հոդվածի համաձայն, պարտավոր են լրացնել հարկային հայտարարագիր և ներկայացնել այն կազմակերպության կամ անհատի գրանցման վայրում:
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող հարկ վճարողները պետական բյուջե են վճարում միասնական պարտադրված եկամտահարկ և լրացված հայտարարագիր են ներկայացնում հարկային գրասենյակ մինչև հաջորդ հարկային ժամանակահատվածի առաջին ամսվա 20-ը `թղթային կամ էլեկտրոնային ձևով:
Անհատականացումը հաշվետվությունների տարեկան ներկայացումն է (Ռուսաստանի Դաշնության Կենսաթոշակային ֆոնդ), որը տրամադրում է տեղեկատվություն ապահովագրավճարների և ձեռնարկության բոլոր ապահովագրված աշխատողների աշխատանքային ստաժի մասին: Նախքան անհատականացված հաշիվ լրացնելը, անհրաժեշտ է տանել քրտնաջան աշխատանք:
Գրանցված անհատ ձեռնարկատերերը պարտավոր են իրենք հոգալ իրենց ապագա կենսաթոշակի մասին: Անհատ ձեռնարկատիրոջ կողմից Ռուսաստանի Դաշնության կենսաթոշակային ֆոնդին ֆիքսված վճարներ վճարելու պարտավորությունը, որի չափը սահմանում է Ռուսաստանի Դաշնության Կառավարությունը, օրինականորեն ամրագրված է:
Ընթացիկ տարվա եկամուտների հայտարարագիրը հարկային մարմին ներկայացնելիս կարող եք հույս դնել հարկային վարկի ստացման վրա, որն արտահայտվում է հատուկ օգուտով, որը թույլ է տալիս վերադարձնել վճարված եկամտահարկի մի մասը: Այս վարկը չի տրամադրվում բոլորին, այնպես որ դուք պետք է նախապես ծանոթանաք դրա պայմաններին:
Taxանկացած հարկային ստուգում հարկատուի համար սթրես է առաջացնում, քանի որ երբեք հայտնի չէ, թե դա ինչի արդյունքում կարող է լինել: Ըստ սահմանման, հարկային ստուգումը հարկ վճարողների կողմից հարկերի և վճարների վերաբերյալ օրենսդրությանը հարկային օրենսգրքով սահմանված կարգով համապատասխանության վերահսկման ձևերից մեկն է:
Անհատ ձեռնարկատիրոջ համար «եկամտի» օբյեկտով պարզեցված հարկման համակարգ կիրառող անհատ ձեռնարկատիրոջ համար հարկային հայտարարագիր բերելու պարզ եղանակներից մեկը «Էլբա» էլեկտրոնային հաշվապահի օգտագործումն է: Փոքր բիզնեսի այս առցանց օգնականը ավտոմատ կերպով առաջացնում է ցանկալի փաստաթուղթ:
UST- ը սոցիալական միասնական հարկ է: Այս պահին դա դաշնային հարկ է, որը վերացվել է Ռուսաստանի Դաշնությունում և, համապատասխանաբար, մուտքագրվել է դաշնային բյուջե և արտաբյուջետային միջոցներ: Ռուսաստանի Դաշնությունում արտաբյուջետային միջոցներն են `Կենսաթոշակային ֆոնդը և Սոցիալական ապահովագրության ֆոնդը, ինչպես նաև Ռուսաստանի Դաշնության Դաշնային և տարածքային պարտադիր բժշկական ապահովագրության ֆոնդերը:
Կազմակերպություններն ամեն տարի Դաշնային հարկային ծառայությանը են ներկայացնում կուտակված և վճարված անձնական եկամտահարկի վերաբերյալ տեղեկություններ Դաշնային հարկային ծառայությանը մինչև ապրիլի 1-ը: Հաշվապահի այս տվյալները վերցված են 1-NDFL հարկային քարտերից, որոնք պահպանվում են ամբողջ տարվա ընթացքում:
Հարցերի դեպքում մայրաքաղաքի բնակիչները կարող են զանգահարել Մոսկվայի հարկային տեսչության թեժ գծին: Բացի այդ, կազմակերպության հետ կապվելու մի քանի այլ եղանակ կա: Ինչպես զանգահարել հարկային մարմին 2015 թվականից Ռուսաստանի Դաշնության հարկային դաշնային ծառայությունն ունի մեկ համար ՝ հարկատուների հետ 8-800-222-2222 կապի համար:
Միասնական պարտադրված եկամտահարկի (UTII) հարկ վճարողները իրավունք ունեն նվազեցնել հարկի չափը աշխատողների օգտին վճարված վճարների և արտոնությունների չափով (Ռուսաստանի Դաշնության հարկային օրենսգրքի 346.27 հոդվածի 2-րդ կետ) Դա անհրաժեշտ է 1
Սոցիալական պահումներ ստանալու համար անհատները պետք է լրացնեն հայտարարագիր: Այն պետք է ուղեկցվի համապատասխան ծախսերը հաստատող փաստաթղթերով, ինչպես նաև վկայական `2-NDFL ձևով: Դա անհրաժեշտ է - վկայական 2-NDFL տեսքով; - անձը հաստատող փաստաթուղթ
Շատ հաճախ անհատ ձեռնարկատերերը կամ կազմակերպությունները մեկ հարկից անցնում են ընդհանուր հարկման սխեմայի: Դրա պատճառները կարող են լինել աշխատողների միջին թվի աճը, հիմնադիրներից մեկի մասնաբաժնի 25% -ը և կազմակերպության գործունեության այլ ասպեկտներ, որոնք նախատեսված են Ռուսաստանի Դաշնության հարկային օրենսգրքի 346
Commercialանկացած առևտրային կազմակերպության ծախսային հոդվածներից մեկը հարկերի պահում է: Հարկերի ռեժիմը փոխելու միջոցով հարկման օպտիմալացումը բյուջե վճարումների չափը նվազեցնելու օրինական միջոց է: Հրահանգներ Քայլ 1 Եթե ընկերության 2014 թ
Որոշ իրավիճակներում անհրաժեշտ է պարզել ձեր TIN- ը, բայց փաստաթուղթը ձեռքին չէ կամ այն ընդհանրապես չի ստացվել: Ինչպե՞ս գործել նման իրավիճակում և պարզել TIN- ը անձնագրով և առանց դրա: Անհատական հարկի համարը փաստաթուղթ է, որը մեծ դեր է խաղում մեծահասակի կյանքում:
3NDFL հայտարարագիր ներկայացնելիս դրա մեջ պետք է արտացոլեք վերջին տարվա ձեր բոլոր դրամական մուտքերը, որոնք հարկվում են անձնական եկամտի վրա: Եվ եթե դուք ունեք նվազեցման իրավունք ՝ նվազեցման տեսակը և, անհրաժեշտության դեպքում, ծախսերի չափը, որի վրա այն կիրառվում է:
Որոշակի դեպքերում և պատշաճ հիմքերի առկայության դեպքում Ռուսաստանի Դաշնության հարկային օրենսգիրքը ենթադրում է իրավաբանական անձանց և անհատ ձեռնարկատերերի անցում դեպի պարզեցված հարկման համակարգ: Եթե ձեր աշխատանքային գործունեությունը համապատասխանում է այս պահանջներին, դիմեք հարկային գրասենյակում պարզեցված հարկային համակարգին անցնելու համար:
ԱԱՀ-ից ազատումն ուժի մեջ է 12 ամսվա ընթացքում `ԱԱՀ չվճարելու իրավունքի օգտագործման դիմումը հարկային մարմին ներկայացնելու օրվանից: Նշված ժամկետի ավարտից հետո անհրաժեշտ է երկարաձգել ազատումը կամ հրաժարվել դրանից: Ամեն դեպքում, մինչև ԱԱՀ-ից ազատվելու 12-րդ ամիսը հաջորդող ամսվա 20-ը, հարկային մարմնին պետք է ուղարկվի կամ ծանուցում ազատման իրավունքի օգտագործման երկարացման մասին կամ ծանուցում ազատելու մերժման մասին: